معرفی کتاب

کتاب آشپزی غذاهای ایتالیایی

کتاب آشپزی غذاهای ایتالیایی

کتاب آشپزی غذاهای ایتالیایی |

انتشارات بین المللی حافظ قصد دارد کتاب آشپزی غذاهای ایتالیایی را به شما عزیزان آموزش دهد

آشپزی غذاهای ایتالیایی

ایتالیا، یکی از کشور های پیشرو در صنعت غذا است.

از انواع غذای ایتالیایی می‌توان به پاستا­های خوشمزه و انواع پیتزا و استیک های مخصوص، اشاره کرد.

غذاهای ایتالیایی به دلیل مزه­‌ی بسیار خوب، در سراسر جهان تهیه و تولید می‌­شوند.

گفتنی است که در کشور ما هم می­توان به آسانی و به کمک سامانه­‌های سفارش اینترنتی غذا، خوشمزه­‌ی ایتالیایی خود را تهیه یا همان فرآیند خرید آنلاین غذا را انجام دهید.

که بعضی از غذاهای ایتالیایی به صورت پرسی هم سرو می‌­شوند؛ در نتیجه می‌­توان سفارش غذای پرسی را هم به صورت آنلاین انجام داد. به‌­طور کلی، پاستا و پیتزا، محور اصلی غذاهای کشور ایتالیا هستند.

در سراسر جهان، بیش از بیست نوع پیتزا و پاستای ایتالیایی با روش های طبخ گوناگون تهیه و عرضه می‌­شوند.

برای مثال می‌­توان به پاستا پنه، آلفردو، تنوری و انواع اسپاگتی و از سوی دیگر پیتزا مارگاریتا، استیک و سبزیجات اشاره کرد.

سالاد وردورا، غذای ایتالیایی متفاوت

وردورا یکی از سالاد های معروف ایتالیا است که برای طرفداران پرو­پا­قرص سبزیجات طراحی شده است.

این سالاد خوشمزه، از پیاز، شاهی، هویج رنده شده، فلفل سبز، گوجه فرنگی، قارچ، روغن زیتون، نمک و فلفل به همراه آویشن و پنیر مخصوص تهیه می­‌شود. این سالاد در بیشتر رستوران های کشور ایتالیا سرو می‌­شود. همچنین در بعضی از رستوران­های ایتالیایی ایران هم با کیفیت بالا یافت می­شود. اگر از طرفداران سالاد های خوشمزه و با طعم خاص هستید و به سلامت تغذیه خود اهمیت می­‌دهید؛ سالاد وردورا، گزینه‌­ی مناسبی برای شما به حساب می‌­آید.

در نظر داشته باشید که انواع غذای ایتالیایی مثل سالادها، پیتزا و پاستا را می­‌توانید در سریع­ترین زمان ممکن به صورت آنلاین سفارش دهید.

سفارش-آنلاین-انواع-غذای-ایتالیایی

سوپ ونیزی

ظاهر زیبا و متفاوت به همراه طعم خاص، از ویژگی های اصلی سوپ ونیزی هستند. سوپ ونیزی از غذاهای رسمی شهر ونیز ایتالیا است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

این سوپ خوشمزه، از گوجه فرنگی، فلفل سبز، پیاز، رب گوجه فرنگی، ریحان، جوز هندی به همراه دانه­‌های فلفل سیاه و نمک تهیه می‌­شود. به دلیل وجود گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی، رنگ این سوپ قرمز است. این سوپ در بیشتر رستوران های کشور ایتالیا سرو می‌­شود.

همچنین در بعضی از رستوران‌­های ایتالیایی ایران هم با کیفیت بالا یافت می­شود. اگر از طرفداران سوپ های خوشمزه و با طعم خاص هستید و به سلامت تغذیه خود اهمیت می­‌دهید؛ سوپ ونیزی، گزینه‌­ی مناسبی برای شما به حساب می‌­آید.

در نظر داشته باشید که انواع غذای ایتالیایی مثل سالادها، پیتزا و پاستا را می‌­توانید در سریع­ترین زمان ممکن به صورت آنلاین سفارش دهید.

سفارش-آنلاین-انواع-غذای ایتالیایی

پنه پریماورا، یک غذای ایتالیایی محبوب

ظاهری کاملا متفاوت، عطر و بوی خاص و از همه مهم‌­تر، طعم یک پاستای کاملا متفاوت، از ویژگی های اصلی پاستای پنه پریماورا است.

پاستا پنه پریماورا از غذاهای سنتی ایتالیا است که در بیشتر رستوران های ایتالیایی جهان هم تهیه و عرضه می­شود. این پنه‌­ی خوشمزه از پنه، روغن زیتون، قارچ، ریحان خرد شده، گوجه فرنگی و کاهو به همراه نمک و فلفل تهیه می‌­شود. طعم این غذا کمی تند بوده و وجود ریحان خرد شده، عطر و بوی بسیار خوبی به پنه پریماورا بخشیده است. این پنه در بیشتر رستوران های کشور ایتالیا سرو می­شود.

همچنین در بعضی از رستوران­های ایتالیایی ایران هم با کیفیت بالا یافت می‌­شود. اگر از طرفداران پنه های خوشمزه و با طعم خاص هستید و به سلامت تغذیه خود اهمیت می‌­دهید؛ پنه پریماورا، گزینه‌­ی مناسبی برای شما به حساب می‌­آید.

در نظر داشته باشید که انواع غذای ایتالیایی مثل سالادها، پیتزا و پاستا را می­‌توانید در سریع­ترین زمان ممکن به صورت آنلاین سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *