معرفی کتاب

کتاب عروسکها 105 (با قلاب)

کتاب عروسکها 105 (با قلاب)

کتاب عروسکها 105 (با قلاب) |

انتشارات بین المللی حافظ قصد دارد کتاب عروسکها 105 (با قلاب)  را به شما عزیزان آموزش دهد.

عروسک سازی با پارچه یکی از هنرهای زیبا در خانه می باشد، که اغلب خانم های خانه دار می توانند با پارچه های دور ریختنی این کار را بکنند. برای اکثر ما اتفاق افتاده که چنین پارچه هایی را در خانه برای دور ریختن داشته باشیم. عروسک سازی از هنرهای فانتزی و جذاب است. که خانمهای خانه دار می توانند از آن نیز کسب و کار و در آمدی عالی در خانه داشته باشند.

عروسک انواع مختلفی دارد که از یکی از آنها عروسک سازی با پارچه از رواج ترین اقسام ساخت عروسک است و بسیار راحت و ساده وسایل آن فراهم و ساخته می شود.

برای عروسک سازی پارچه های مختلفی وجود دارد که نمد و حریر و کتان از مهم ترین آنها می باشد. ساخت عروسک با گونی، ساخت عروسک با نمد و عروسک سازی با پولیش از جمله عروسک های محبوب به شمار می روند.

عروسک سازی با پارچه های دور ریختنی و معمولی

می توانید با پارچه های چلوار و یا نمد و غیره عروسکهای زبیا برای فرزندانتان بسازید و حتی بتوانید در خانه برای تزیین از آن استفاده کنید. و یا منبع درآمد شما برای یک کار خانگی و ساده و راحت در خانه باشد.

در ادامه مطالب شما با مراحل ساخت عروسک پارچه ای آشنا می شوید که می توانید آن را درست کنید و یا از آن برای ایده گرفتن ساخت عروسکهای جذاب با خلاقیت  و با سلیقه خودتان ایده بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *