معرفی کتاب

قلاب بافی 101

انتشارات بین المللی حافظ قصد دارد کتاب قلاب بافی 101 را به شما عزیزان آموزش دهد 

آموزش قلاب بافی :

در کلاس آموزش بافتنی با کاموای تریکو قصد داریم به شما دوستانمون آموزش انواع طرح هایی که با کاموا تریکو بافته میشه و مرسوم هست رو آموزش بدیم.

کامواهای تریکو به دلیل تنوع زیادی که تو رنگ بندی شون دارن و جنس لطیفشون ، خیلی مورد توجه هنرمندا و به ویژه بانوان هنرمند قرار گرفتند.

مزیت دیگه ای که نخ های تریکو دارن این هست که به دلیل حجیم بودن این نخ ها بافت ما به اصطلاح زود بالا میاد و زودتر به مقصودمون میرسیم به همین دلیل جایگزین خیلی خوبی برای کامواهای مرسومی هست که مدت زمان بیشتری رو از ما میگیرن.

بافتنی های  تریکو معمولا با قلاب های مخصوص کاموای تریکو که سایز بزرگتری هم نسبت به قلاب  قلاب بافی های مرسوم دارن بافته میشه و کمتر از میل بافتنی برای این کار استفاده میشه.

مدل های  زیادی با کامواهای تریکو بافته میشه که مرسوم ترین اون ها ،بافت سبد با تریکو ، بافت پادری با تریکو ، بافت کیف با کاموای تریکو هست.

به همین دلیل ما جلساتمون رو اختصاص دادیم به آموزش این سه نوع طرح.

آموزش قلاب بافی :

ولی نگران نباشید شما با یاد گیری این سه جلسه  قلاب بافی با تریکو ، به راحتی میتونید سایر انواع بافتنی با کاموای تریکو رو انجام بدید.

با کاموای تریکو مدل های کمربند ، هدبند ، شال گردن ، سبد نگه داری حیوانات خانگی ، کرییر نوزداو غیره هم بافته میشه.

برای سبد هایی که با نخ های تریکو بافته میشه کفی های چوبی مخصوصی وجود داره که دارای سوراخ هایی در اطراف کفی چوبی هست و به وسیله بافت به بدنه سبد تریکو متصل میشه از این کفی ها برای قوام بیشتر سبدها استفاده میشه و این سبد های  تریکو بافی رو کاربردی تر میکنه یکی از جلسات کلاس آموزش قلاب بافی با نخ تریکو رو اختصاص دادیم به آموزش استفاده از کفی های چوبی در تریکو بافی.

از طرفی خود من همیشه علاقه به بافتنی داشتم اما تو فصل زمستون و  حس گرمایی که بافتنی تو فصل تابستون بهم می داد رو دوست نداشتم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *